zaineasca

Cum transformi o problema intr-o campanie!

Posted on: 14 Martie 2010

Eram pentru prima oara in Croatia si, bineinteles, doream sa incerc bunatatile autohtone, incepand cu berea, clar. Cea mai cunoscuta bere croata e Ozujsko!

Puteam muri de sete si sa mi se imbarlige limba in gura pana ma prindeam cum se pronunta. Da! Era clar! Doream bere si nu stiam cum sa cer! Si nu cred ca eram singura care avea problema asta.

Croatia e o tara turistica si agentia de publicitate care se ocupa de imaginea Ozujsko a avut o idee bestiala! Sa transforme „problema pronuntiei” intr-o campanie, sa faca dintr-un dezavantaj, un avantaj.

Si eu cred ca au reusit. Campania outdoor prezinta sticla de bere, insotita de transcrierea fonetica si de mesajul „Difficult to tell, but tastes so well”. Si da, au dreptate!

Anunțuri

2 răspunsuri to "Cum transformi o problema intr-o campanie!"

ideea e foarte buna. insa pe mine ma ineaca atata engleza. nu s-ar gasi ceva potrivit si in romana?

de acord, doar ca fiind in croatia era clar ca trebuia sa zica pe engleza sa priceapa toata lumea, cu toate ca pe acolo mai repede vorbeai italiana sau germana cu chelnerii. in plus, rimeaza f bine 😀

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: